Тернопіль

У маршрутках знову не видають квитків

Чергова серія із квитками у громадському транспорті та обліком пасажиропотоку, які здійснюють оплату готівкою відбулася сьогодні у Тернополі на маршруті № 14, про це повідомила пасажир Марія Курніцька  у Фейсбук-групі Тернопільські плітки

“Неприємна ситуація трапилася зі мною сьогодні у маршрутному таксі 14. Зайшовши в 14 маршрутку на зупинці В.Великого (ринок) і оплативши готівковий проїзд, довелося просити пана водія видати мені білет, після чого водій простягнув мені вибитий квиток, який лежав у нього на панелі хто зна скільки, тут я знову попросила видати мені ” свіжий” білет із валідатора із зазначенням тієї години, в котрій я оплатила проїзд. Відповідь і подальші дії водія мене, чесно кажучи, вразили. Водій мені відповідає: ” В мене немає вчорашніх квитків. Я вам видав квиток, якщо вас щось не влаштовує дзвоніть на гарячу лінію”. Я знову взялася пояснювати, що цей квиток мені не підходить, тому що тут зазначається зовсім інша година,і якщо буде перевіряти контроль, то за це буду нести відповідальність я і попросила видати мені квиток із валідатора. Каже у відповідь: ” Контроль щойно вийшов, а іншого квитка я не видам, беріть той що даю.” Я, звичайно, стараюся завжди увійти в становище іншої людини чи спробувати зрозуміти її дії, але тут я просто вражена таким нахабством, невже так важко просто видати пасажиру квиток?Тим більше, що це є прямим обов’язком водія (не кажу вже про те, що постійно доводиться про це по кілька разів просити) Вже на наступній зупинці я попросила віддати мені кошти оплачені мною за проїзд і вийшла із маршрутки. Підкажіть будь ласка, як в таких ситуаціях діяти? Телефоную вже протягом двох годин в “Управління транспорту у м.Тернопіль” (52-15-14) Ніхто не піднімає слухавку. Куди ще в таких випадках звертатися?”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *